czwartek, 15 marca 2018

MotoGP: Valentino Rossi przedłużył kontrakt z Yamahą na dwa lata

   Dzisiaj oficjalnie potwierdzono informację o podpisaniu przez Valentino Rossiego nowego kontraktu z fabryczną ekipą Yamahy, który będzie obowiązywał w latach 2019-2020. 

Valentino Rossi:

"   Kiedy podpisałem kontrakt z Yamahą w marcu 2016 r., zastanawiałem się, czy nie będzie to mój ostatni kontrakt w MotoGP. Wtedy doszedłem do wniosku, że w ciągu najbliższych dwóch lat podejmę decyzję. W końcu uznałem, że nadal chcę się ścigać, być zawodnikiem w MotoGP, ponieważ to sprawia, że czuję się lepiej, zwłaszcza gdy jeżdżę na M1-ce. Mając możliwość pracy z moim zespołem, Silvano, Matteo, wszystkimi moimi mechanikami i inżynierami, stanowi to dla mnie wielką przyjemność. Dziękuję Linowi Jarvisowi i Massimo Meregalliemu za zaufanie, ponieważ wyzwanie które mnie czeka, z pewnością będzie trudne. Muszę być konkurencyjny w wieku 40 lat. Wiem, że to trudne i będzie wymagało wiele wysiłku z mojej strony i dużo treningu, ale jestem na to gotowy, nie brakuje mi motywacji, dlatego podpisałem kontrakt na dwa kolejne lata."

Lin Jarvis:

"   Potwierdzenie przedłużenia kontraktu Valentino z Yamahą na dwa kolejne lata, jest świetnym sposobem na rozpoczęcie sezonu w Katarze. Wiadomość ta nie jest zaskoczeniem, ponieważ Valentino już wcześniej głośno mówił, że nadal chcę się ścigać, ale przedłużenie umowy z pewnością było oczekiwane przez miliony fanów na świecie. Bardzo łatwo doszliśmy do porozumienia. Jako fabryczny zespół, potrzebujemy świetnych kierowców, którzy są w stanie wygrywać i poświęcają wszystko dla jak najlepszego wyniku. Pomimo wielu sezonów spędzonych tutaj i 39 lat na karku, Valentino jest zaangażowany w pracę jak nigdy dotąd i nie ulega wątpliwości, że jest czołowym kierowcą, ponieważ miał drugi czas podczas testów, które niedawno odbyły się w Katarze. Teraz musimy wykonać pracę, która zapewni mu możliwie jak najlepszy motocykl, który da mu szansę na wygrywanie wyścigów i walkę o mistrzowski tytuł. Posiadanie przez nasz zespół zarówno Mavericka jak i Valentino do 2020 r. pozwala nam skupić się na sezonie 2018 i być mocnymi podczas każdego wyścigu."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz