niedziela, 4 marca 2018

MotoGP: Zawodnicy MotoGP o deszczowych warunkach w Katarze

Marc Marquez:

"   Dla mnie jest wystarczająco dobrze. Choć nieco trudniej jest zobaczyć tarki i białe linie, a widoczność nie jest taka sama ze względu na odbijające się światło. Choć asfalt był śliski to myślę, że w takich warunkach można przeprowadzić wyścig Grand Prix."

Andrea Dovizioso:

"   Umówiłem się z Petruccim i wyjechaliśmy na tor razem i dawaliśmy sobie zmiany. Nie było zbyt dużo wody, jazda przebiegała dobrze, ale na prostych sytuacja stawała się krytyczna. Różnica zależy od ilości wody na torze, jeśli jest jej dużo, sytuacja może stać się naprawdę skomplikowana."

Danilo Petrucci:

"   Starałem się jechać za Andreą, ale w niektórych miejscach toru miałem problem, żeby go dostrzec. Wody było dużo, musimy przeanalizować czy da się jeździć w takich warunkach, bo czasami nic nie było widać."

Cal Crutchlow:

"   Widoczność była dobra, ale tor był naprawdę śliski. Jestem pewien, że jeżeli będzie padał deszcz, powinniśmy przedyskutować to podczas Komisji Bezpieczeństwa."

Karel Abraham:

"   Przyczepność była lepsza niż się spodziewałem, ale widoczność faktycznie nie była najlepsza, światła się odbijały, co nam mocno przeszkadzało."

Jorge Lorenzo:

"   To nie jest fantastyczna sytuacja. Przyczepność jest bardzo niska, szczególnie na prostych. Jeździłem samotnie, nie jestem więc w stanie powiedzieć, jak wyglądałaby jazda za innym zawodnikiem podczas wyścigu. Będziemy musieli zobaczyć, jaka decyzja zostanie podjęta, ale wydaje mi się, że trudno będzie przeprowadzić rywalizację w deszczu."

Jack Miller:

"   Deszcz oczyści cały tor ze znajdującego się na nim piasku. Myślę, że możemy tutaj jeździć nawet w mokrych warunkach. Muszę powiedzieć, że nie jeździłem zbyt wiele, chciałem zostawić motocykl moim mechanikom, aby mogli go szybko wyczyścić i uniknąć braku snu, aby jutro spokojnie udać się na samolot."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz