czwartek, 22 marca 2018

WSBK: Ducati przed rundą w Buriramie

Marco Melandri:

"   Tor jest zupełnie inny, ale mimo to podoba mi się. Największym rywalem w zeszłym sezonie był upał, który sięgał do 40 stopni, przez co miałem mniej sił, niż oczekiwałem, więc mam nadzieję, że w tym roku warunki będą korzystniejsze. W sezonie 2017 dwa razy straciłem pozycję w ostatnim zakręcie na rzecz Sykesa. Teraz będę jednak znacznie bardziej zdeterminowany i lepiej przygotowany, więc nie mogę się doczekać, aby powrócić na właściwe tory."

Chaz Davies:

"   Mam dobre przeczucia przed drugą rundą w Tajlandii. Buriram będzie dobrym miejscem do sprawdzenia naszego poziomu i lepszego zrozumienia naszej konkurencyjności w konfiguracji na sezon 2018, a także do poprawienia miejsca, z którego rozpoczęliśmy sezon. W Australii czułem się komfortowo na motocyklu, zarówno pod względem fizycznym jak i wrażeń dotyczących motocykla, teraz chcę potwierdzić naszą konkurencyjność. Upał w Buriramie sprawia, że dla wszystkich jest ciężej, ale każdego roku jesteśmy coraz bliżej zwycięstwa i myślę, że w tym roku jesteśmy w stanie tego dokonać. Jestem bardzo zmotywowany i już nie mogę się doczekać wyścigów w ten weekend."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz