poniedziałek, 12 marca 2018

MotoGP: Wypowiedzi zawodników Monster Yamaha Tech 3 przed GP Kataru

Johann Zarco:

"   Jestem bardzo szczęśliwy, że rozpoczyna się nowy sezon. Podczas ostatnich testów miałem najlepszy wynik, przez co w naszym zespole wzrosły oczekiwania. Wiemy, że jest jeszcze dużo do zrobienia, aby walczyć o zwycięstwo, ale przystępujemy do tego weekendu z wiarą w sukces. Czuję się bardzo dobrze na motocyklu i chcę się dobrze bawić."

Hafizh Syahrin:

"   Jestem gotowy na nowe wyzwanie i myślę, że jestem przygotowany w 100%. Nie mogę się już doczekać chwili, kiedy będę mógł wyjechać na tor. Praca wykonana przez nas w ostatnim miesiącu była zachwycająca, więc mam nadzieję, że będę w stanie czerpać korzyści z tego, co udało się zrobić do tej pory."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz