czwartek, 22 marca 2018

WSBK: Kawasaki przed rundą w Buriramie

Jonathan Rea:

"   Tor w Tajlandii mocno się różni od Phillip Island. Na torze mamy dużo długich prostych, ale również bardzo wolne sekcje. Nie mogę się doczekać rywalizacji, ponieważ bardzo lubię ten tor i wygrywałem tu wiele razy w przeszłości. Mimo, że początek sezonu był dla mnie trudny z powodu kontuzji, to pracowałem bardzo ciężko, aby być przygotowanym na rundę w Buriramie w 100% i mam nadzieję, że będę w stanie wygrać. Mam dużą motywację i wierzę, że w ten weekend wszystko potoczy się po mojej myśli."

Tom Sykes:

"   Byliśmy bardzo zadowoleni z pierwszej rundy w Australii i zaskoczyło nas to, że motocykl był tak dobry. Chang to zupełnie inny tor od Phillip Island, ale daję mi więcej pewności siebie. Układ toru jest znacznie bliższy do europejskich obiektów, jeżeli chodzi o silnik, nowe zasady z pewnością sprawią różnicę. Byłoby wspaniale, gdyby udało mi się zdobyć Superpole i ustanowić nowy rekord w Mistrzostwach Świata Superbike."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz