czwartek, 5 kwietnia 2018

MotoGP: Monster Yamaha Tech 3 przed GP Argentyny

Johann Zarco:

"   Po pierwszym wyścigu sezonu naładowałem akumulatory i przemyślałem wszystko, co się wydarzyło. Jestem zmotywowany, aby potwierdzić mój wynik z kwalifikacji i pojechać w wyścigu tak, aby walczyć o zwycięstwo. Podczas weekendu dowiemy się, jak zachowuję się motocykl, ale osobiście jestem przekonany, że mam wszystko, czego potrzeba, aby wygrać."

Hafizh Syahrin:

"   Każdą wolną chwilę poświęcałem na trening, aby być gotowym na ten wyścig. Nawiasem mówiąc, oglądałem wiele nagrań wideo, aby przeanalizować jak zachowuję się M1 na tym torze. Myślę, że mam już trochę więcej doświadczenia, więc łatwiej będzie mi dostosować swój styl jazdy. Mam dużo zaufania do samego siebie i wierzę, że będę robił postępy."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz