wtorek, 17 kwietnia 2018

MotoGP: Monster Yamaha Tech 3 przed GP Ameryk

Johann Zarco:

"   Dlaczego miałbym nie myśleć o pierwszej wygranej? Jestem bardzo podekscytowany podium w Argentynie i chciałbym być jeszcze wyżej. Moim celem jest szybkie znalezienie zaufania do motocykla i bycie szybkim od pierwszej sesji treningowej w Teksasie. To bardzo fajny tor, ale jest bardzo wymagający z fizycznego punktu widzenia. Jest też najbardziej technicznym obiektem w kalendarzu, ponieważ ma 20 zakrętów i nie jest łatwo być konkurencyjnym."

Hafizh Syahrin:

"   Jestem bardzo zadowolony z wyników w dwóch ostatnich wyścigach. W Ameryce spróbuję być jeszcze lepszym, także dlatego, że trenowałem na ranczu Colina Edwardsa, w wyniku czego jestem bardzo pewny siebie. Czuję się dobrze z fizycznego punktu widzenia i będę gotowy na wyścig. Zrobię wszystko, aby dać z siebie wszystko i nie mogę się doczekać piątku, mam nadzieję, że wszystko pójdzie dobrze."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz