czwartek, 12 kwietnia 2018

WSBK: Ducati przed rundą w Aragonii

Marco Melandri:

"   Motorland Aragon to tor, który bardzo mi się podoba i na którym kilka razy osiągałem dobre wyniki. Cieszę się, że rozpoczynamy europejską część sezonu. Czuję, że jestem w tej chwili w świetnej formie i jestem przekonany, że mogę być szybki. Jestem przekonany, że wyeliminujemy problem, który ograniczył nasze szanse na zwycięstwo i podium, wydaję mi się, że w Hiszpanii pogoda może być zmienna, więc zobaczymy."

Chaz Davies:

"   Zwycięstwo w Tajlandii było dla mnie bardzo ważne i dało mi pewność siebie, ponieważ w przeszłości mieliśmy sporo problemów na tym torze. Z kolei z Aragonii mam wiele dobrych wspomnień, pierwsze podium, pierwszy dublet i pierwsze zwycięstwo na Ducati. Dla mnie będzie to wyścig jak każdy inny i spodziewam się, że kilku kierowców będzie w stanie walczyć o zwycięstwo. Generalnie wyścigi były bardzo wyrównane na początku sezonu. Nie widziałem dużych różnic pomiędzy motocyklami na torze. Jestem gotowy do walki."

Michael Rinaldi:

"   Jestem bardzo szczęśliwy i gotowy na debiut w klasie Superbike. Ciężko pracowaliśmy w ostatnich miesiącach, aby się przygotować. Naprawdę chcę już wrócić do wyścigów i oczywiście zrobimy wszystko, co w naszej mocy, ale przed nami wciąż wiele nauki. Podczas testów cały czas poprawialiśmy konfigurację i poprawialiśmy naszą pewność siebie. Teraz po prostu musimy wyjechać na tor i zobaczyć jaki jest nasz poziom."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz