czwartek, 5 kwietnia 2018

MotoGP: Movistar Yamaha przed GP Argentyny

Valentino Rossi:

"   W ubiegłym roku byliśmy bardzo mocni w Argentynie i myślę, że był to najlepszy wyścig dla naszego zespołu w zeszłym sezonie. Ale od tamtego czasu dużo się zmieniło i nasi rywale są teraz znacznie mocniejsi. To będzie trudna walka, ale podoba nam się tor i nasz motocykl zwykle jest dobry. To może być weekend pełen niespodzianek, ale mam nadzieję, że będę liczyć się w walce o zwycięstwo."

Maverick Vinales:

"   Cieszę się, że w Katarze udało mi się znaleźć naprawdę dobrą konfigurację, zespół wykonał świetną robotę podczas tego weekendu i nie mogę się doczekać wyścigu w Argentynie. Wygrałem tam w ubiegłym roku, więc czuję się pewny siebie. Mam nadzieję, że znowu włączę się do walki o zwycięstwo. Myślę, że możemy zrobić dobrą robotę w ten weekend i być na czołowych miejscach w tym wyścigu. Jestem wystarczająco zmotywowany."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz