piątek, 6 kwietnia 2018

MotoGP: Temat dopingu został poruszony podczas konferencji prasowej

Cal Crutchlow:

"   Nie wiem, czy w wyścigach motocyklowych występuje doping, musimy jednak wziąć to pod uwagę. Osobiście nie jestem negatywnie nastawiony wobec żadnego innego zawodnika, mam tylko nadzieję, że plan o którym mówiłem, zostanie zrealizowany, a wszyscy kierowcy będą mieć pewność, że ścigają się na sprawiedliwych warunkach."

Andrea Dovizioso:

"   Przeprowadzenie większej ilości testów z pewnością będzie dobre dla nas wszystkich, prawdopodobnie nie będzie to łatwe do zorganizowania, ale byłaby to słuszna decyzja."

Marc Marquez:

"   Jesteśmy profesjonalistami i prosimy o więcej kontroli, nie do przyjęcia jest fakt, że mamy najwyżej dwie kontrole rocznie. Mam nadzieję, że zmieni się podejście i będziemy mieć większą przejrzystość."

Valentino Rossi:

"     Zawsze uważałem, że wyścigi motocyklowe nie są dyscypliną sportu, w której doping ma duże znaczenie. Zgadzam się jednak z tym, o czym mówią inni zawodnicy, gdyby było więcej kontroli, wszystko byłoby w porządku."

Danilo Petrucci:

"   Dziwne jest to, że mamy tak mało kontroli. Uważam, że powinno to wyglądać tak jak w innych dyscyplinach sportowych, gdzie kontrole prowadzone są cały czas."

Johann Zarco:

"   Trudno stwierdzić, czy problem dopingu w wyścigach motocyklowych istnieje, jednak większa ilość kontroli z pewnością będzie drogą naprzód."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz