czwartek, 17 sierpnia 2017

Moto2: Jorge Navarro przedłużył umowę z Gresinim

   Jorge Navarro także w przyszłym sezonie, będzie reprezentować barwy zespołu Fausto Gresiniego w kategorii Moto2. Zespół przedłużył umowę także ze swoim głównym sponsorem, firmą Federal Oil.

Jorge Navarro:

"   Jestem bardzo szczęśliwy, że udało mi się przedłużyć kontrakt z zespołem Gresini Moto2, a Federal Oil nadal będzie po naszej stronie. Myślę, że jestem we właściwym miejscu. Zespół ma wszystko, żeby wygrywać, a zwłaszcza dlatego, że ma zaufanie do mnie. W tym roku ciężko pracujemy i praca zaczyna przynosić coraz lepsze efekty i mamy nadzieję, że jeszcze w drugiej części tego sezonu będziemy poprawiać się z wyścigu na wyścig."

Fausto Gresini:

"   Jestem bardzo szczęśliwy, że Federal Oil będzie z nami już siódmy sezon z rzędu, co potwierdza nasz profesjonalizm, mamy wspólne wartości i pasję. Naszym celem zawsze będzie to, żeby motocykl wyróżniał się swoimi barwami. Zdecydowaliśmy się powierzyć zaufanie Jorge Navarro i firmie Federal Oil. Jesteśmy bardzo zadowoleni z Jorge i jego rozwoju, chcemy razem pracować, aby dać ciągłość projektu z solidnymi fundamentami i długoterminową wizją."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz