środa, 9 sierpnia 2017

MotoGP: Movistar Yamaha przed GP Austrii

Valentino Rossi:

"   Powrót na tor jest dla nas bardzo ważny, zwłaszcza po takim poniedziałku, jak ten w Brnie, gdzie wypróbowaliśmy wiele rzeczy. Podczas weekendu w Czechach byliśmy szybcy w każdych warunkach, i testy pozwoliły nam na lepsze zrozumienie pewnych rzeczy. Teraz jedziemy do Austrii, gdzie tor nie jest dla nas zbyt korzystny, ale mam nadzieję, że będę mógł powalczyć o dobry wynik. Teraz czuję się komfortowo na mojej M1, mogę jeździć lepiej i jestem szczęśliwy, że mogę walczyć o podium w każdym wyścigu. Walka w mistrzostwach nadal jest otwarta i ważne będzie zdobycie jak największej ilości punktów."

Maverick Vinales:

"   Znowu jestem z powrotem na podium, dzięki czemu jestem bardziej szczęśliwy i czuję się silniejszy przed następnym wyścigiem. W Brnie testowaliśmy wiele rzeczy, pracowaliśmy nad przyspieszaniem, które jest bardzo ważną rzeczą podczas austriackiego wyścigu. Poprawiliśmy się w wielu dziedzinach i jestem szczęśliwy i gotowy do tego wyścigu. Wiem, że muszę być na podium w kolejnych wyścigach, jeżeli chcę zdobyć mistrzostwo, więc musimy kontynuować tą passę i spróbować wygrać."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz