środa, 23 sierpnia 2017

MotoGP: Movistar Yamaha przed GP Wielkiej Brytanii

Valentino Rossi:

"   Jedziemy do Silverstone po testach, które odbyły się trzy dni temu. Nie mogę się doczekać jazdy po torze, aby zobaczyć, czy M1-ka uległa poprawie. To bardzo fajny, a jednocześnie wymagający tor. Ma bardzo dużo zakrętów, które pokonuje się przy wysokich prędkościach. Ważne będzie znalezienie odpowiedniego stylu jazdy, zwłaszcza na hamowaniach i w szybkich zakrętach. Silverstone pasuję do mojego stylu, dlatego mam nadzieję, że wrócę na podium."

Maverick Vinales:

"   To wyjątkowy tor, bo w zeszłym roku wygrałem tutaj swój pierwszy wyścig w MotoGP. W Misano czułem się dobrze, a w ten weekend spróbuję znaleźć odpowiednie ustawienia. Tor bardzo mi odpowiada. Silverstone jest jednym z moich ulubionych torów i zrobię wszystko, aby powtórzyć mój zeszłoroczny sukces."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz