środa, 9 sierpnia 2017

MotoGP: Monster Yamaha Tech3 przed GP Austrii

Johann Zarco:

"   Mam miłe wspomnienia z Red Bull Ringu, ponieważ w 2016 r. wygrałem na nim wyścig Moto2.  Przyjeżdżam na ten wyścig z dużą motywacją i chętnie wrócę na Yamahę M1. Mam nadzieję, że pogoda będzie nam sprzyjać, a przyczepność będzie taka sama, jak w zeszłym roku. Myślę, że Yamaha jest dość szybka na tym torze, jazda powinna dać mi dużo satysfakcji."

Jonas Folger:

"   Dla mnie to jak drugi domowy wyścig, ponieważ tor znajduje się tylko kilka kilometrów od miejsca, w którym mieszkam i mam wielkie oczekiwania. W zeszłym roku, przyczepność opon była niesamowita. Czekamy na to, jak będą zachowywać się Micheliny. Yamaha ma wielki potencjał i mamy wszystko, czego potrzebujemy, aby było jeszcze lepiej."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz