czwartek, 10 sierpnia 2017

MotoGP: Suzuki przed GP Austrii

Andrea Iannone:

"   Ten tor ma szczególne znaczenie dla mnie, odkąd wygrałem tu po raz pierwszy w MotoGP. To dla mnie dodatkowa motywacja, aby być konkurencyjnym i osiągnąć dobry wynik. Chcę zapomnieć o ostatnim wyścigu i zacząć od rozwiązań, które znaleźliśmy podczas poniedziałkowego testu. Nastąpiła poprawa, która pozwoliła mi nabrać więcej zaufania do Suzuki i jestem zadowolony, że wracam szybko na tor."

Alex Rins:

"   Ostatnie testy pozwoliły nam podjąć krok naprzód, co pozwala nam na osiągnięcie pozytywnych rezultatów. Ale musimy być cierpliwi i kontynuować tą drogę. Jestem przekonany, że wszystkie nasze wysiłki przyniosą pożądane rezultaty. Teraz mój umysł jest skupiony wyłącznie na Austrii, skąd mam dobre wspomnienia zeszłorocznego wyścigu w Moto2."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz