niedziela, 6 sierpnia 2017

Moto3: Enea Bastianini przechodzi do zespołu Leopard Racing

   Enea Bastianini podpisał umowę na starty z zespołem Leopard Racing w sezonie 2018. Włoch obecnie jest wicemistrzem świata, ale ten sezon jest nieudany, po tym jak postanowił zmienić ekipę w tym sezonie, startując w zespole Estrella Galicia.

Miodrag Kotur:

"   Jesteśmy szczęśliwi, że możemy powitać Eneę Bastianiniego w naszym projekcie. W ostatnich latach, mierzył się z wieloma zawodnikami i zawsze pokazywał swoją moc. Enea jest zawodnikiem z wielkim talentem i jesteśmy pewni, że szybko zaadaptuje się do naszych metod pracy, aby zdobyć tytuł mistrza świata."

Enea Bastianini:

"   Jestem szczęśliwy, że doszedłem do porozumienia z zespołem Leopard Racing na sezon 2018, w ostatnich latach zespół pokazywał, że jest jednym z najlepszych w kategorii Moto3. Jestem zachwycony, że będę mógł kontynuować moją przygodę w mistrzostwach świata, nadal będąc kierowcą fabrycznym Hondy. Na koniec, dziękuję mojemu obecnemu zespołowi za zaufanie, jakim mnie obdarzyli, a w ostatniej części sezonu będę chciał zrealizować cele, jakie postawiliśmy sobie przed tym sezonem."

Carlo Pernat:

"   Jestem zachwycony, że Enea podpisał kontrakt z tak profesjonalnym zespołem jak Leopard Racing, który jest jednym z najlepszych zespołów. Myślę, że gdy Enea zapozna się z atmosferą tego zespołu, wyniki przyjdą bardzo szybko. Wierzę, że w przyszłości zrealizuje swój cel, jakim jest zdobycie tytułu mistrza świata."


Źródło: motogp.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz