środa, 16 sierpnia 2017

WSBK: Marco Melandri pozostanie w Ducati

   Marco Melandri przedłużył umowę z fabrycznym zespołem Ducati, startującym w serii World Superbike, na sezon 2018. 

Marco Melandri:

"   Jestem bardzo szczęśliwy, że będę mógł kontynuować ten projekt, ponieważ jest to dla mnie nowy początek w karierze wyścigowej. Wraz z zespołem Aruba.it Ducati mamy bardzo pozytywne momenty, ale mieliśmy problemy z powodu mojej długiej przerwy od ścigania, więc jest nad czym pracować. Kontynuacja pracy z tym samym zespołem jest najlepszą drogą do tego, żeby uzyskać lepsze rezultaty w przyszłym sezonie. Jesteśmy gotowi stawić czoła nowemu sezonowi z większym doświadczeniem i wiedzą, a to wyzwanie sprawia, że jestem zadowolony. Ale najpierw chcę skupić się na tym sezonie. Pozostało pięć rund do końca, będę dawać z siebie maksimum, a następnie wyciągniemy z tych wyścigów wnioski."

Gigi Dall'Igna:

"   Jesteśmy bardzo zadowoleni, że będziemy mogli kontynuować nasz projekt w serii World Superbike, mając do dyspozycji tych samych zawodników. Rok temu, Marco rozpoczął nową przygodę z wielkim entuzjazmem, pokazując swój talent na motocyklu Panigale, pomimo długiej przerwy od ścigania. Wierzymy, że wspólnie możemy osiągnąć jeszcze bardziej ambitne cele. Naszym celem jest oczywiście tytuł mistrza świata zarówno kierowców jak i konstruktorów."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz