czwartek, 3 sierpnia 2017

MotoGP: Ducati przed wyścigiem w Brnie

Andrea Dovizioso:

"   Podczas przerwy letniej relaksowałem się, a teraz jestem gotowy do drugiej części sezonu i wyścigu w Czechach. Brno jest jednym z najpiękniejszych torów, jest bardzo trudny, ale zarazem jest bardzo uroczy. W ostatnich latach nie szło mi tam szczególnie, ale dam z siebie wszystko, aby podczas tego weekendu zrobić dobry wynik."

Jorge Lorenzo:

"   Zaraz po Grand Prix Niemiec, dzięki przerwie, miałem okazję odpocząć kilka dni. Jednak przez trzy kolejne tygodnie ciężko trenowałem, aby przygotować się do drugiej części sezonu. Brno jest torem, na którym czuję się bardzo dobrze i myślę, że mogę uzyskać dobry wynik na moim motocyklu. Mam wiele dobrych wspomnień związanych z tym torem. Nie mogę się doczekać, aby wrócić do pracy z moim zespołem, aby poprawić swoją konkurencyjność w ostatnich dziewięciu wyścigach tegorocznego sezonu i jestem pewien, że zrobimy duży krok do przodu."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz