środa, 23 sierpnia 2017

MotoGP: Monster Yamaha Tech3 przed GP Wielkiej Brytanii

Jonas Folger:

"   Wierzę, że będziemy konkurencyjni po ostatnich trudnościach, tor bardzo mi się podoba i na naszej M1 mogę pokazać swoją wartość. Jestem ciekaw nowej ramy. Dzięki temu, a także zespołowej pracy możemy zbliżyć się do najlepszych wyników."

Johann Zarco;

"   To bardzo szybki tor i jestem podekscytowany, udaję się tam z wielką motywacją, zwłaszcza po dobrym wyścigu w Austrii. Celem będzie walka z najlepszymi, tak jak dwa tygodnie temu, zbierając punkty do klasyfikacji generalnej. W przeszłości zawsze byłem konkurencyjny w Wielkiej Brytanii. Jestem przekonany, że mogę być szybki na Yamasze, starając się zużywać opony w jak najmniejszym stopniu."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz