czwartek, 17 sierpnia 2017

WSBK: Kawasaki przed rundą na Lausitzringu

Jonathan Rea:

"   Jestem bardzo podekscytowany tym, że ponownie będziemy ścigać się po przerwie wakacyjnej. gdy ostatni raz byłem na tym torze, czułem się pewniej niż w zeszłym roku. Udało nam się znaleźć dobry kompromis w ustawieniach, czuję się dobrze przed następnym weekendem. W przerwie przygotowywaliśmy się do ostatniej części mistrzostw. Celem jest praca w tym samym kierunku, w którym szliśmy do tej pory."

Tom Sykes:

"   Wracamy na tor po świetnej przerwie. Odbyliśmy test w Niemczech i zdobyliśmy ważne informacje. W ubiegłym roku nie byliśmy gotowi na 100%, ale teraz jest zupełnie inaczej. Trzy tygodnie temu moje tempo było dobre. Teraz musimy po prostu się skupić i poprawić niektóre rzeczy. Letnia przerwa nie była dla mnie zbyt długa. W weekend w którym wracamy na tor, będą moje urodziny."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz