poniedziałek, 21 sierpnia 2017

MotoGP: Karel Abraham pozostanie w zespole Aspara

   Karel Abraham w przyszłym sezonie będzie kontynuować współpracę z zespołem Aspar, w którym będzie jeździć obok Alvaro Bautisty. 

Karel Abraham:

"   Jestem bardzo zadowolony z przedłużenia umowy z zespołem Aspar, praca z tą samą grupą ludzi jest dla mnie bardzo ważna. Patrzę już na nowe wyzwanie, które czeka mnie w przyszłym sezonie, ale teraz muszę skupić się na najbliższych wyścigach, to jest w tej chwili najważniejsze."

Jorge Martinez Aspar:

"   Przedłużenie kontraktu z Abrahamem było dla mnie przyjemnością. Kiedy podpisywaliśmy kontrakt w zeszłym sezonie, czułem że razem możemy wykonać dobrą robotę, ale wyniki, które uzyskaliśmy były miłym zaskoczeniem. Zrobiliśmy więcej niż można oczekiwać i myślę, że w przyszłości może być jeszcze lepiej. To był prosty wybór, on jest zadowolony z naszego zespołu, a my jesteśmy zadowoleni z niego."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz