niedziela, 20 sierpnia 2017

MotoGP: Takaaki Nakagami w zespole LCR Honda!

   Plotki mówiące o przejściu japońskiego zawodnika, którym jest Takaaki Nakagami, do klasy MotoGP, w końcu znalazły potwierdzenie. Japończyk od przyszłego sezonu będzie zawodnikiem zespołu LCR Honda. Ponadto, Nakagami podpisał kontrakt bezpośrednio z fabryką HRC.

Lucio Cecchinello:

"   Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że możemy potwierdzić w naszym zespole Takaakiego Nakagami, jako naszego nowego członka zespołu, zespół zostanie rozbudowany także o mechaników z dużym doświadczeniem. Ten projekt, który będziemy kontynuować także z Calem Crutchlowem, wyznacza nasze sportowe ambicje. Jestem naprawdę podekscytowany i myślę, że powiem szczerze, że wszyscy będziemy ekstremalnie zmotywowani do pracy z debiutantem, którym jest Taka, dlatego że od momentu debiutu w mistrzostwach świata pokazywał ogromny talent.  Dla mnie, zespołu jak i HRC, Takaaki otrzyma najlepsze wsparcie, jakie jest możliwe, podczas jego kolejnego wyzwania w karierze."

Yoshishige Nomura, prezes HRC:

"   Nakagami kontynuuje swoją podróż w sezonie 2018 jako zawodnik fabryczny HRC i mam nadzieję, że użyje swoją pasję i umiejętności w pełnym zakresie, jest zawodnikiem z młodej japońskiej generacji i będzie reprezentować całą Azję. Wierzę, że jego marzenia o byciu jednym z najlepszych zawodników na świecie się spełnią i będzie inspiracją dla wielu kibiców."

Takaaki Nakagami:

"   Od momentu, kiedy zacząłem ścigać się na pocket bike'u w wieku 4 lat, zawsze celowałem w to, żeby rywalizować z najlepszymi. Ta rzecz stała się faktem, dziękuję wszystkim osobom, które mnie wspierały, a także kibicom. W tej chwili wciąż pozostało mi siedem wyścigów w klasie Moto2, łącznie z Grand Prix Japonii. Skoncentruję się na tych wyścigach, aby zdobyć kolejne doświadczenia, które będą bardzo potrzebne w przyszłym sezonie. Mam nadzieję, że wszyscy nadal będą mnie wspierać w drodze, którą podążam."


Źródło: motogp.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz