czwartek, 10 sierpnia 2017

MotoGP: Ducati przed GP Austrii

Andrea Dovizioso:

"    Biorąc pod uwagę nasze wyniki z zeszłego sezonu, w Austrii zdecydowanie jesteśmy w gronie faworytów, ale w tym roku sytuacja będzie inna, ponieważ nie mamy skrzydeł i nie będzie łatwo znaleźć tutaj takie samo tempo. Pomimo wyniku w Brnie, który był poniżej naszych oczekiwań, ogólnie jesteśmy zadowoleni z weekendu w Czechach, choć niestety straciliśmy wiele punktów w klasyfikacji generalnej. W poniedziałek testowaliśmy nowe owiewki, i czułem się dobrze, więc jestem pewny siebie przed kolejnym wyścigiem i myślę, że możemy być konkurencyjni od samego początku weekendu."

Jorge Lorenzo:

"   Nie miałem zbyt wiele czasu na myślenie o tym, co stało się kilka dni temu podczas wyścigu w Brnie. Jak powiedziałem, najważniejszą lekcją jest dla nas to, żeby trzymać się razem jako zespół i kontynuować pracę z tym samym entuzjazmem. Test w poniedziałek był pozytywny, ponieważ rozwiązania, które przetestowaliśmy, pomogą nam. Na papierze nasz motocykl jest świetnie dostosowany do obiektu w Spielbergu. Pierwszy raz będę jeździć na Desmosedici w Austrii i bardzo ważne będzie, aby czuć się tak jak w Brnie i być konkurencyjnym już od pierwszej sesji treningowej. Jestem bardzo zadowolony z nowych owiewek, a teraz mam okazję, aby udowodnić swoją szybkość nawet na nowym torze."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz