niedziela, 13 sierpnia 2017

Moto2: Simone Corsi przechodzi do zespołu Tasca Racing

   Simone Corsi w sezonie 2018 będzie reprezentować barwy zespołu Tasca Racing. 30-latek podpisał roczną umowę z zespołem.

Simone Corsi:

"   Cieszę się z podpisania umowy z zespołem Tasca Racing, menedżer zespołu Enrico Tasca był bardzo zdeterminowany, żeby mnie pozyskać, bo uważa, że jestem w stanie uzyskiwać wyniki na najwyższym poziomie. W nowym sezonie oboje mamy ten sam cel. Dam z siebie 110%, aby dać sukces zespołowi i powalczyć o mistrzostwo."

Enrico Tasca:

"   Nie mam żadnych wątpliwości co do wyboru Simone. Naszym celem było po prostu mieć takiego zawodnika jak on w przyszłym sezonie, jest konkurencyjny, bardzo doświadczony, jest bardzo waleczny na torze, ma wszystko czego trzeba, żeby być w pierwszej dziesiątce. W związku z tym możemy powiedzieć, że jesteśmy bardzo podekscytowani podpisaną przez nas umową."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz