środa, 23 sierpnia 2017

Moto3: Jaume Masia w zespole Platinum Bay

   Jaume Masia podpisał kontrakt z zespołem Platinum Bay Real Estate, który będzie obowiązywać w latach 2018-2019. Szef zespołu Fiorenzo Caponera postanowił nie zwlekać z zatrudnieniem młodego Hiszpana, po tym, co zaprezentował w swoim debiucie w mistrzostwach świata, podczas poprzedniego wyścigu w Austrii, kiedy zastępował kontuzjowanego Darryna Bindera.

Fiorenzo Caponera:

"   Historia współpracy z Jaume jest jak bajka z happy endem, które opowiadali nam nasi dziadkowie. Od początku kontakt zespołu z zawodnikiem był niesamowity. Jego determinacja i niesamowita dojrzałość sprawiły, że wszyscy w zespole, a także sponsor, dostrzegli w nim niekwestionowany talent. Po zakończeniu wyścigu w Austrii, spojrzeliśmy sobie w twarz i powiedziałem: Musimy go mieć, chcemy rozwijać tego zawodnika i doprowadzić go do debiutu w Mistrzostwach Świata. Jaume pomyślał to samo i powiedział: chcę pracować z tym zespołem, rozwijać się i wygrywać. Dziś z przyjemnością informujemy, że Jaume będzie częścią naszego projektu przez co najmniej dwa lata."

Jaume Masia:

"   Jestem bardzo szczęśliwy, że dołączyłem do zespołu i jestem wdzięczny za ich zaufanie do mnie. Wiem, że dwa lata dadzą mi pewność siebie i spokój, aby skupić się na dobrym przygotowaniu się i walki o najwyższe pozycje w drugim sezonie startów. Czułem się tak dobrze od samego początku z zespołem podczas mojego pierwszego wyścigu w Austrii i to od razu myślę, że zespół Platinum Bay jest najlepszym, jeśli chodzi o debiut w mistrzostwach świata."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz