poniedziałek, 14 sierpnia 2017

MotoGP: Jack Miller o wyborze Ducati

Jack Miller:

"   Teraz mogę mówić wszystkim, co będę robić w 2018 r. W przyszłym roku będę w zespole Pramac Ducati obok nowego kolegi, Danilo Petrucciego. Negocjacje pomiędzy mną a zespołem rozpoczęły się już podczas Grand Prix Hiszpanii w Jerez, trochę czasu zajęło, zanim udało się sfinalizować umowę, ale cieszę się, że wszystko się udało. Miałem możliwość pozostania w zespole MarcVDS i to nie byłby zły wybór. Ale nadszedł czas, aby zmienić coś w mojej karierze i czułem, że oferta Ducati była słuszna. Przejście do zespołu Pramac jest dla mnie ekscytujące, jak widzieliśmy w Austrii, fabryczna wersja, na której jeździ Dovizioso i satelicka wersja nie różnią się za bardzo i myślę, że odnajdę się w zespole Pramac Ducati. Jestem szczęśliwy, że informacja została podana do publicznej wiadomości bo teraz mogę się skupić na pozostałych wyścigach w tym sezonie, ponieważ moim celem była i jest pierwsza dziesiątka klasyfikacji generalnej. Nigdy nie zapomnę tego, co zrobił dla mnie zespół MarcVDS. Zwycięstwo w Assen, które odnieśliśmy w zeszłym roku, będziemy pamiętać do końca życia."


Źródło: gpone.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz