środa, 8 marca 2017

Moto2: Lorenzo Baldassarri nie weźmie udziału w testach na torze Jerez

   Lorenzo Baldassarri, zawodnik zespołu Forward Racing, nie weźmie udziału w testach na torze Jerez, które rozpoczęły się dzisiaj i potrwają do piątku. Włoch cierpi na zapalenie ścięgna ramienia i wolał nie ryzykować pojawienia się na torze.

"   To oczywiste, że przykro mi, że nie pojawię się na torze, ale wolę być ostrożnym, tym bardziej, że w Jerez zdobyłem już wcześniej wiele istotnych danych. Po ostatnim teście, w zeszłą środę, zacząłem odczuwać ból lewego ramienia. Z tego powodu postanowiłem poddać się rezonansowi magnetycznemu. Niestety, potwierdził on, że mam zapalenie ścięgna i muszę odpoczywać. Na szczęście nie mam żadnych innych kontuzji, więc koncentruje się na tym, aby być gotowym do pierwszej rundy sezonu w Katarze, która odbędzie się za dwa tygodnie. Dlatego wraz z zespołem zdecydowaliśmy, żeby zrezygnować z testów w Jerez."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz