wtorek, 21 marca 2017

WSS: Alex Baldolini kontuzjowany

   Podczas trzeciej rundy sezonu Mistrzostw Świata Supersport na torze Motorland Aragon, nie zobaczymy Alexa Baldoliniego, który wciąż dochodzi do siebie po kontuzji lewej kostki, której Włoch doznał podczas drugiej sesji treningowej na torze w Buriramie. Wskutek wypadku Baldolini musiał przejść operację. Podczas rundy w Aragonii zastąpi go Xavi Cardelus. 

Alex Baldolini:

"   Szkoda, że mam uszkodzoną kostkę, tym bardziej, że zanotowałem dobry wynik na torze Phillip Island, a potem był ten wypadek w Tajlandii, gdy starałem się pracować nad ustawieniami MV Agusty F3. Teraz będę musiał patrzeć na kilka wyścigów z boku, żeby całkowicie się wyleczyć. Tor w Aragonii nie jest niczym nowym dla Cardelusa, więc myślę, że będzie czuć się swobodnie za kierownicą F3 675. Dołożymy wszelkich starań, żeby pomóc mu w ciągu trzech dni zawodów, będę oferować mu wsparcie."

Xavi Cardelus:

"   Jestem bardzo szczęśliwy i wdzięczny zespołowi ATK#25. Wyścig, w którym zastąpię Alexa będzie moim debiutem w Mistrzostwach Świata Supersport. Tor Motorland Aragon znam bardzo dobrze w 100% i zrobię wszystko, żeby dobrze wykorzystać szansę, którą otrzymałem."


Źródło: gpone.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz