sobota, 25 marca 2017

MotoGP: Wypowiedzi zawodników po dzisiejszym dniu w Katarze

Maverick Vinales:

"   To był bardzo dziwny dzień. W tym tygodniu dobrze czułem się podczas treningów, mam dobre tempo wyścigowe. Oczywiście będę jeszcze pracować w rozgrzewce, mam nadzieję, że pogoda nam pomoże. Dzisiaj ciężko było udać się na tor, biorąc pod uwagę, że sytuacja była bardzo skomplikowana. Mogę zrozumieć to, że niektórzy z zawodników nie mieli nic przeciwko temu. Osobiście jestem trochę rozczarowany, bo nie byłem w stanie przetestować ustawień wyścigowych. Jutro będziemy musieli wprowadzić małe zmiany, w związku ze zmianą przyczepności. Pierwsze okrążenia wyścigu będą najbardziej skomplikowane. Jestem przekonany, że nawet Valentino i Iannone mają szansę uczestniczyć w tej walce."

Andrea Iannone:

"   To ważne, że jestem w pierwszym rzędzie. W wyścigu chcielibyśmy zmniejszyć różnicę, chcemy popracować nad tym w rozgrzewce. Kwestia bezpieczeństwa była dzisiaj bardzo kluczowa, bo warunki na torze były bardzo niebezpieczne. W treningach pracowałem nad zdobyciem zaufania do przodu motocykla. Nie wiem na jakim poziomie będę, gdy przyjdzie rywalizować w wyścigu, ponieważ nie wiemy jaka będzie przyczepność toru. Myślę jednak, że możemy mieć duże szanse."

Marc Marquez:

"   Myślę, że to była dobra decyzja. Nie byliśmy dzisiaj w stanie nic zrobić z pogodą, warunki na torze sprawiały niebezpieczeństwo. Trzecie pole startowe nie jest najlepsze, ale pierwszy rząd to dobry punkt wyjściowy. Oczywiście, podium będzie bardzo dobrym wynikiem. Nie wiem, czy przyczepność się zmieni, ale z pewnością będzie ciężko."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz