poniedziałek, 27 marca 2017

WSS300: Andrea Sibaja zadebiutuje na międzynarodowym poziomie

   Zawodniczka z Anadaluzji, Andrea Sibaja zadebiutuje w ten weekend podczas pierwszej rundy Mistrzostw Świata Supersport 300 na hiszpańskim torze Motorland Aragon. 24-latka wystartuje z dziką kartą w zespole Patrimonio de la Humanidad Deza-Cordoba. 

"   Jestem podekscytowana! Pracowaliśmy nad tym projektem przez długi czas i mieliśmy wiele możliwości, w końcu możemy oficjalnie to ogłosić, do tej pory byłam tym bardzo zdenerwowana. Kiedy zaczęłam się ścigać, nawet w snach nie marzyłam o tym, że kiedykolwiek pojadę w Mistrzostwach Świata. Chciałabym podziękować wszystkim moim sponsorom, którzy postanowili wesprzeć zespół, dzięki nim nie moglibyśmy rywalizować w zeszłym sezonie. Bardzo ciężko pracowałam przez całą zimę, aby zrealizować to marzenie, zarówno na siłowni jak i z fizjoterapeutą, aby móc ścigać się w jak najlepszych warunkach."


Źródło: worldsbk.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz