środa, 29 marca 2017

WSBK: Wypowiedzi zawodników zespołu Althea BMW przed rundą w Hiszpanii

Jordi Torres:

"   Jestem zadowolony z tego, że znów będziemy ścigać się w Hiszpanii, w domu, podczas trzeciej rundy mistrzostw. Myślę, że początek sezonu był dobry, ale celem są dalsze postępy, praca nad dobrymi wynikami i zmniejszanie różnicy pomiędzy nami a czołówką. To będzie wielki wyścig i mam nadzieję zdobyć kilka świetnych wyników dla fanów, którzy przyjdą mnie wspierać."

Markus Reiterberger:

"   Już nie mogę się doczekać wyścigów w Aragonii. Kocham ten tor, a pogoda zwykle jest tutaj dobra. W ubiegłym roku było bardzo ciężko i musimy wykorzystać nasze doświadczenia i poprawić się, pracując bardzo ciężko od początku do końca weekendu. Mam nadzieję, że będziemy mieć dobry weekend i zrobię wszystko, żeby przejechać dwa udane wyścigi."

Marco Faccani:

"   Czuje się dobrze przygotowany do sezonu, po tym jak zmieniłem w czasie tej zimy plan treningowy. Podczas testów miałem okazję zobaczyć naszych rywali i wygląda na to, że będziemy w grupie, która będzie walczyć o czołowe pozycje. Moim celem jest bycie konkurencyjnym i konsekwentna walka o tytuł. Myślę, że motocykl jest gotowy na to wyzwanie. Lubię ten tor i dobrze mi poszło w zeszłym roku podczas treningów i kwalifikacji. Dziękuję całemu zespołowi, począwszy od Genesio za danie mi tej szansy i mam nadzieję, że będę w stanie pokazać się dobrze w ten weekend i odwdzięczyć się za zaufanie."


Źródło: worldsbk.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz