czwartek, 30 marca 2017

WSBK: Wypowiedzi zawodników Yamahy przed rundą na torze Motorland Aragon

Alex Lowes:

"   Naprawdę nie mogę się doczekać mojego powrotu na R1 i rozpoczęcia europejskiej części sezonu. Motorland Aragon to tor, który naprawdę lubię i wierzę, że możemy kontynuować dobre wyniki, jakie osiągnęliśmy na początku tego sezonu. Podium będzie dla nas trudnym wyzwaniem, ale jesteśmy pewni, że gdy wykonamy ciężką i dobrą pracę z zespołem Pata Yamaha podczas piątkowych treningów, mamy szansę się tam znaleźć!"

Michael van der Mark:

"   Naprawdę nie mogę się doczekać tego weekendu w Aragonii, całkiem interesujące będzie zobaczyć postępy jakie zrobiłem na R1 od moich pierwszych testów, które odbyły się właśnie tutaj. Miałem dobry jeden występ w Tajlandii, więc jestem pewny, że będziemy w stanie szybko przygotować się do tej rundy i zdobyć świetne rezultaty!"


Źródło: worldsbk.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz