piątek, 17 marca 2017

WSBK: Zespół VFT Racing z dzikimi kartami w sezonie 2017

   Zespół VFT Racing ogłosił, że wystartuje w tym sezonie podczas kilku rund MŚ Superbike, korzystając z dzikiej karty. Fabio Menghi, który jest kierowcą tego zespołu, w zeszłym sezonie stracił praktycznie cały rok z powodu kontuzji kości udowej i ramienia, przez którą pauzował osiem miesięcy. W tym sezonie ma ponownie otrzymać szansę od zespołu VFT Racing, by pokazać się w kilku rundach WSBK. 

Fabio Menghi:

"   To było trudne, żeby wrócić na tor po ośmiu miesiącach, ponieważ nie jeździłem rekreacyjnie nawet skuterem. Testy w Cartagenie były bardzo ważne, ponieważ pozwoliły mi znaleźć odpowiednią motywację, bardzo podobał mi się zarówno tor jak i motocykl, byłem konkurencyjny już po kilku okrążeniach. Ściśle współpracowałem z chłopakami z siłowni w Rimini i czuje się gotowy, żeby powrócić. Będę jedynym zawodnikiem zespołu VFT Racing w tym sezonie, ponieważ sponsorzy zespołu wierzą we mnie i chciałbym podziękować za wsparcie, jakie od nich otrzymuję."


Źródło: worldsbk.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz