czwartek, 9 marca 2017

WSBK: Wypowiedzi zawodników przed rundą w Tajlandii

Nicky Hayden:

"   Jestem szczęśliwy, że ponownie jestem w Tajlandii, to wspaniałe zobaczyć tutaj taki entuzjazm dla naszego motocykla Fireblade i wyścigów motocyklowych w ogóle. W zeszłym roku byłem tu pierwszy raz i naprawdę mi się podobało, miło być w kraju, w którym jest tak wiele motocykli i skuterów. To bardzo dobry tor, z wieloma fanami głodnych wyścigów motocyklowych na trybunach, oczywisty jest również fakt, że poziom lokalnych zawodników jest coraz lepszy z roku na rok. Wszystko to sprawia, że czeka nas wielkie wydarzenie, więc po słabym początku sezonu na torze Phillip Island naszym celem jest, aby być bardziej konkurencyjnym tam, tor powinien lepiej odpowiadać motocyklowi, więc zobaczymy co się stanie!"

Stefan Bradl:

"   To była miła niespodzianka zobaczyć tak wielkie wsparcie ze strony fanów, na dzisiejszej imprezie w Bangkoku wszystko było świetnie zorganizowane! Nie mogę się już doczekać wyścigów w Tajlandii, bo nigdy tu nie byłem, więc jest to dla mnie zupełnie nowy tor. Oglądałem kilka filmów, aby zapoznać się z torem, zwykle szybko się uczę, więc nowy tor nie powinien być żadnym problemem. Mam nadzieję, że zrobimy krok do przodu w porównaniu do Australii, jestem pewny, że układ toru będzie nam lepiej odpowiadał. Mamy wiele nowych części do wypróbowania, dlatego musimy poczekać, jak wszystko się rozwinie."

Tom Sykes:

"   Brałem niedawno udział w wielkim evencie Kawasaki, w Tajlandii. Myślę, że brało w nim udział około 400 osób więc jestem z tego bardzo zadowolony. Teraz czekam na weekend w Buriramie. Ta runda jest dość trudna ze względu na warunki atmosferyczne, ale tor odpowiadał nam w ciągu dwóch ostatnich lat. W ostatnim sezonie mieliśmy szczególnie dobre wyniki. W pierwszej rundzie sezonu nie mieliśmy dobrych wyników, jednak jestem pewny siebie przed nadchodzącym weekendem na torze w Tajlandii."

Jonathan Rea:

"   Jestem bardzo podekscytowany rundą w Tajlandii po wspaniałym początku sezonu. Ostatni tydzień spędziłem w tym kraju na wakacjach z rodziną i przyjaciółmi i była to dla mnie możliwość świetnej aklimatyzacji i poznania kuchni tajskiej. Zawsze miło jest tutaj jeździć, bo w Tajlandii jest wielu fanów Kawasaki. Sam tor jest mieszanką gwałtownych hamowań i długich prostych. Ważna będzie praca nad ustawieniami, bo motocykl mocno zmienił się od sezonu 2016, skupimy się nad tym w treningach, aby upewnić się, że jesteśmy w stanie przejechać dobry wyścig."


Źródło: worldsbk.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz