środa, 22 marca 2017

MotoGP: Wypowiedzi podczas konferencji prasowej przed Grand Prix Kataru

Marc Marquez:

"   To była długa zima, ale teraz jesteśmy tutaj! Testy były nieco lepsze niż w zeszłym roku, jestem szczęśliwy i czuje się bardziej komfortowo. Motocykl jest lepszy niż w zeszłym roku i z niecierpliwością czekam na rozpoczęcie sezonu 2017. Mieliśmy kilka dużych zmian, zwłaszcza w silniku, ale my wciąż ciężko pracujemy, żeby znaleźć najlepsze ustawienia, to wymaga czasu."

Valentino Rossi:

"   Musimy spróbować znaleźć się w czołowej grupie, po trudnym okresie przygotowawczym. Mamy problemy ze znalezieniem odpowiednich ustawień, musimy nad tym pracować i starać się to poprawić. Ale mam nadzieję, że będę mocny i konkurencyjny."

Maverick Vinales:

"   Za nami tylko przedsezonowe testy, ale podczas każdego z nich udało nam się znaleźć odpowiednie ustawienia. Myślę, że jesteśmy dobrze przygotowani do sezonu. Udało nam się poprawić motocykl podczas zimy. Yamaha nie różni się dużo od Suzuki, więc nie musiałem za bardzo zmieniać stylu jazdy."

Jorge Lorenzo:

"    To dla mnie nowa era i nie mogę się już doczekać na rozpoczęcie sezonu. Robiliśmy krok po kroku i tu w Katarze także się to udało, choć jesteśmy szybcy głównie na jednym okrążeniu. Dlatego naszym głównym celem przed wyścigiem jest poprawa naszego tempa. Pierwszy dzień na torze Sepang był dla mnie trochę szokujący, bo zawsze byłem przyzwyczajony do tego, że już od pierwszego dnia testów jestem konkurencyjny, a okazało się, że wymaga to trochę czasu, jednak udało mi się zrobić postęp i już podczas ostatniego dnia testów byłem bardzo konkurencyjny. Tu w Katarze było o wiele lepiej, więc mogę patrzyć z optymizmem w przyszłość."

Andrea Iannone:

"   Zaczynam nabierać zaufanie do motocykla, dzięki czemu mogę zacząć jeździć moim stylem jazdy. Wierzymy, że mamy duży potencjał i chcemy zmniejszyć różnicę pomiędzy nami a czołówką. W tej chwili jest to trudne, ponieważ podczas testów nie było wspaniale, bo nie udało nam się wypracować kompromisu. Tempo nie jest złe, ale jest gorsze od 4-5 zawodników. Mam nadzieję, że się poprawimy i znajdziemy się w czołówce."

Cal Crutchlow:

"    Jesteśmy bardzo zadowoleni. W tej chwili największe problemy mamy z balansem, ale byliśmy szybcy na każdym torze, co jest dobre dla mnie i dla zespołu. Zawsze staramy się dawać z siebie 100%, ale nie zawsze jest to proste. Miło było spędzić okres zimowy wraz z rodziną i wspaniale, że jestem tutaj z powrotem. W marcu mój mózg włącza tryb wyścigowy."


Źródło: motogp.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz