środa, 29 marca 2017

WSBK: Wypowiedzi zawodników Kawasaki przed rundą w Hiszpanii

Jonathan Rea:

"   W ciągu ostatnich tygodni trenowałem na motocrossie. Lubię ten tor, ale wygrałem tam tylko jeden raz. Nigdy nie byłem tam tak dobry, jakbym tego oczekiwał. ZX-10R w tym roku jest motocyklem znacznie bardziej konkurencyjnym i szczerze mówiąc, nie mogę się już doczekać jazdy po torze. Mój motocykl był najszybszy podczas dwóch pierwszych rund, zobaczymy co się teraz stanie."

Tom Sykes:

"   Nie był to zły początek sezonu. Oczywiście nadal są pewne aspekty Kawasaki, które musimy poprawić, jednak jestem szczęśliwy, że rozpoczynamy europejską część sezonu. Naszym celem jest poprawa czasów okrążeń, starając się jechać szybko od samego początku. W tej chwili koncentruje się przede wszystkim na stylu jazdy. Myślę, że to 70% dobrego wyniku, ale ważne jest również dobre ustawienie motocykla. Wszystko, czego potrzebujemy to kolejne 30%."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz