czwartek, 22 czerwca 2017

Moto2: Francesco Bagnaia przedłużył kontrakt z zespołem Sky Racing Team VR46

Zespół Sky Racing Team VR46, postanowił przedłużyć kontrakt z Francesco Bagnaią na sezon 2018. 

Francesco Bagnaia:

"   Prawie rok temu postanowiłem, że wraz z zespołem Sky Racing Team VR46 wejdę do Moto2. Zespół bardzo mnie wspierał. Dziś jestem dumny, że w 2018 r. nadal będziemy pracować w tej wielkiej rodzinie, aby osiągać znaczące wyniki. Jestem pewien, że z większym doświadczeniem znajdę się wśród najlepszych."

Pablo Nieto:

"   Jesteśmy zadowoleni z początku sezonu w nowej kategorii, ale dzięki utalentowanemu zawodnikowi i jego szybkości przystosowania się do nowego motocykla, mieliśmy ogromną satysfakcję. Jego wybór, jakim jest pozostanie w zespole Sky Racing Team VR46 motywuje nas jeszcze bardziej, żeby dawać z siebie wszystko w każdy weekend. Nadal będziemy go wspierać, pokazując nasz cały profesjonalizm, zaangażowanie i pasję, aby pomóc mu się rozwijać i umożliwienie pokazania mu jego jak najlepszych cech, nie tylko jako zawodnika, ale również jako człowieka. Jestem pewien, że razem będziemy w stanie osiągnąć ważne cele."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz