środa, 14 czerwca 2017

WSBK: Wypowiedzi zawodników Ducati przed weekendem w Misano

Marco Melandri:

"   Jestem bardzo pewny siebie przed tą rundą. Czuję się dobrze, zarówno fizycznie jak i psychicznie. Podczas testów, które odbyły się w tym miesiącu, zebraliśmy bardzo ważne dane, jednak nie mogłem całkowicie rozwiązać problemów, które przydarzyły mi się podczas dwóch ostatnich rund. To będzie bardzo trudny weekend dla wszystkich biorąc pod uwagę temperatury. Konkurencja  jest bardzo dobra, ale Misano to tor dobry dla Ducati Panigale, więc jestem gotowy."

Chaz Davies:

"   W ubiegłym roku byliśmy bardzo konkurencyjni, ale sprawy nie poszły w dobrym kierunku, ponieważ zostałem wypchnięty z toru. Testy były bardzo pomocne, teraz musimy połączyć wszystko w jedną całość, ale mamy jakąś bazę i nie będzie radykalnych zmian. Nasi fani dają nam zawsze wyjątkową motywację, nigdy nie stanąłem tutaj na podium i czas coś z tym zrobić."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz