środa, 21 czerwca 2017

MotoGP: Monster Yamaha Tech3 przed TT Assen

Johann Zarco:

"   Assen jest świetnym torem, jednak deszcz może skomplikować sprawy. Jestem przekonany, że wraz z zespołem będziemy w stanie dostosować się do każdej sytuacji. Chcę wykorzystać dane z testów podczas tego weekendu. Chcę przejechać dobre kwalifikacje, ponieważ po raz kolejny myślę o podium. To świetna okazja i czekam na powrót na M1."

Jonas Folger:

"   Jestem pewien, że tor w Assen, pełen szybkich zakrętów, będzie odpowiadać Yamasze. Niestety, warunki w Holandii są nieprzewidywalne, więc mam nadzieję na suchy wyścig. W Hiszpanii zrobiliśmy duży krok naprzód, dzięki czemu byliśmy szybcy przez cały weekend. Jestem przekonany, że tutaj też będziemy konkurencyjni, szczególnie po ostatnim teście."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz