czwartek, 8 czerwca 2017

MotoGP: Ducati przed weekendem w Barcelonie

Andrea Dovizioso:

"   Po wielkiej wygranie na Mugello zajmujemy drugie miejsce w klasyfikacji generalnej, ale nie wiem dokładnie, czego spodziewać się po wyścigu w Barcelonie. W tym roku, każdy weekend jest inną historią, a dwa tygodnie temu mieliśmy tutaj testy i nie było aż tak dobrze. Ale oczywiście, jesteśmy naładowani energią po zwycięstwie we Włoszech i to na pewno nam pomoże, nawet jeżeli dopiero podczas weekendu będziemy w stanie zrozumieć dobrze nasz potencjał."

Jorge Lorenzo:

"   Nie miałem zbyt wiele czasu, aby przeanalizować wyścig w Mugello, a już musimy myśleć o kolejnym wyścigu w Katalonii, gdzie zawsze czułem się dobrze i miałem bardzo dobre wyniki. Myślę, że nasze odczucia w Montmelo mogą się zmienić, musimy zrozumieć, jak będzie zachowywać się motocykl po zmianach ustawień, ale odniesienia, które mamy po testach, które odbyły się tutaj kilka tygodni temu, mamy całkiem dobre. Byłem najszybszym zawodnikiem Ducati i to dodaje mi pewności przed wyścigiem, który odbędzie się przed moimi fanami. Jestem pewien, że będę bardziej konkurencyjny niż we Włoszech."


Źródło: gpone.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz