czwartek, 8 czerwca 2017

MotoGP: Yamaha przed GP Katalonii

Valentino Rossi:

"   Chciałbym, żebyśmy mieli tydzień wolnego, aby dojść do siebie po Mugello. W niedzielę wciąż nie czułem się komfortowo na motocyklu i mam nadzieję, że w Barcelonie będzie lepiej. Chcę stanąć na podium. Ten tor ma mniejszą przyczepność niż inne, ale podoba mi się, a my postaramy się znaleźć najlepszą konfigurację, aby być konkurencyjnym i sprawić, żeby opony dobrze pracowały."

Maverick Vinales:

"   Będę jechać przed własną publicznością i na pewno będzie to coś szczególnego. Tor pasuję do mojego stylu jazdy, jak również Yamahy M1. Czuję, że jestem szybki i że Yamaha będzie konkurencyjna. Postaram się przywieźć jak najwięcej punktów i stanąć na podium. Wiem, że muszę myśleć mądrze, zwłaszcza w odniesieniu do opon."


Źródło: gpone.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz