środa, 28 czerwca 2017

MotoGP: Monster Yamaha Tech3 przed GP Niemiec

Johann Zarco:

"   To krótki tor, ale bardzo interesujący z powodu kilku zakrętów w lewo. W 2016 r. udało mi się wygrać tutaj w deszczu i mam nadzieję, że będziemy konkurencyjni w tym roku również na suchym torze. W ostatni weekend tak było. Byłem pewny siebie, a w dodatku zdobyłem pole position. Chcę kontynuować tą drogę, aby powrócić na podium. Byłoby wspaniale, gdyby stało się to jeszcze przed przerwą wakacyjną."

Jonas Folger:

"   To dla mnie ważny wyścig i spodziewam się dużego wsparcia. Niestety, w Assen zrobiłem poważny błąd, który nie może się powtórzyć. Spodziewam się suchego weekendu. Mieszane warunki w Holandii były bardzo skomplikowane. Postaram się, aby być konkurencyjnym przed moimi kibicami."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz