środa, 21 czerwca 2017

MotoGP: Movistar Yamaha przed TT Assen

Valentino Rossi:

"   Jestem szczęśliwy, że jedziemy do Assen, szczególnie po testach w Barcelonie i nieudanym wyścigu. Podczas testów próbowałem kilka ciekawych rozwiązań i chcę teraz to sprawdzić, żeby zobaczyć, czy podążamy we właściwym kierunku. To zawsze miły weekend, tor jest bardzo piękny, mam nadzieję, że będę konkurencyjny, bo chcę przejechać dobry wyścig."

Maverick Vinales:

"   Assen to dobry tor dla Yamahy M1, odpowiada mojemu stylowi jazdy i miałem kilka dobrych wyścigów w przeszłości, kocham ten tor. Po trudnym wyścigu w Katalonii, przybywamy do Assen z dodatkową motywacją, ponieważ musimy znaleźć się na podium i zdobyć jak najwięcej punktów, jak tylko jest to możliwe. Musimy ciężko pracować w nadchodzących wyścigach."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz