piątek, 16 czerwca 2017

WSBK: Wypowiedzi po piątkowych treningach w Misano

Tom Sykes:

"   Po testach w ubiegłym tygodniu, chcieliśmy wyjaśnić jeszcze kilka problemów. Przez to nie byliśmy w stanie znaleźć idealnej konfiguracji. Próbowaliśmy także zmieniać balans motocykla, a także zmienić zużycie opon. Ale byliśmy dalecy od ideału. A potem wydarzyła się wywrotka. Ale była nie groźna i nic mi się nie stało. Mam dobry pakiet na sobotę. W piątek rano czułem, że nie miałem tak dobrego tempa, jak podczas testów, a popołudniu mimo upału, jechałem takim samym tempem jak w godzinach porannych. Byłem na stałym poziomie, jednak nie na takim, jak podczas dni testowych."

Stefan Bradl:

"   Mój zespół zmienił coś w kontroli trakcji i to była dobra zmiana. Jest znacznie lepiej przy przyspieszaniu. Jednak w środku zakrętu silnik nagle się zatrzymał, tak jakby zabrakło paliwa. Potem wracałem do boksów skrótem. Pompa paliwowa funkcjonuje poprawnie i wszystkie parametry są w normie. Popołudniu nie zdobyłem zbyt wiele wiedzy."

Michael van der Mark:

"   Yamaha jest tutaj wolniejsza nie tylko od Kawasaki i Ducati, ale również od MV Agusty i BMW, co jest dla nas wielką niespodzianką. Podczas testów były podobne warunki i było naprawdę dobrze. Podczas testów wprowadziliśmy duże zmiany w elektronice. Trochę czasu zajęło nam doprowadzenie jej do stanu, którego byśmy sobie życzyli. Wydaje mi się, że teraz mamy znacznie większą przyczepność, więc był to dobry ruch."

Leon Camier:

"   Mieliśmy dobre ustawienia z testów i byliśmy w stanie je poprawić. Miałem wystarczająco dużo czasu, aby dowiedzieć się pewnych rzeczy. Jestem bardzo szczęśliwy, bo moje tempo było całkiem dobre. Miałem równe tempo na mocno zużytych oponach. Oczywiście to nie wystarczy, żeby myśleć o podium, ale mogę być dość blisko czołowej grupy i postaram się dojechać do mety w  pierwszej piątce. Mam nadzieję, że będziemy w stanie poprawić jeszcze tempo na zużytych oponach. Niewiele nam brakuje."

Jonathan Rea:

"   Tor był bardziej śliski niż podczas testów. Nie była to duża różnica, ale znacznie ciężej było mi jeździć z czasami 1'34. Ale pomimo niskiej przyczepności, nasz motocykl nadal jest świetny. Podczas pierwszej sesji wyciągnęliśmy pewne wnioski i zmieniliśmy ustawienia przodu motocykla, dzięki czemu czuję się znacznie lepiej na hamowaniach. Wybraliśmy już opony, które założymy na sobotni wyścig. Podczas trzeciego treningu skoncentrujemy się na długim przejeździe, zanim zaczniemy walkę w Superpole."

Chaz Davies:

"   Jest gorzej niż oczekiwaliśmy, podczas testów byliśmy konkurencyjni. Musimy popracować nad setupem, bo nie czuję się dobrze na motocyklu. Pogoda jest inna, jest gorąco i wilgotno. Uważam, że w takich warunkach ciężko o dobre czasy okrążeń. Brakuje mi zaufania do przodu motocykla. Jesteśmy na granicy przyczepności. Musimy zmienić ustawienia elektroniki. Sprawdzaliśmy dane i pracujemy nad poprawą. Jestem pewien, że w sobotę będzie lepiej."

Marco Melandri:

"   Zawsze się cieszę, kiedy podczas domowej rundy znajduję się w czołowej trójce. Mój zespół świetnie przeanalizował dane zebrane podczas testów i znalazł ustawienia, które świetnie się sprawdzają. Wydaje się, że problemy które mieliśmy podczas dwóch ostatnich rund, zostały rozwiązane. Nadal staramy się zrobić kolejne postępy. Szczególnie w pierwszym sektorze, ale chcę popracować również nad tempem wyścigowym. W tych warunkach będzie to bardzo ważne. Jeżeli będziemy w stanie pokazać nasz pełny potencjał, możemy mieć dobry wyścig."

Jordi Torres:

"   Nasze wyniki nie są złe. Podczas drugiego sezonu na BMW, lepiej wiemy, co robić. Nasz motocykl działa lepiej w niskich temperaturach. Mamy problemy z elektroniką, nasz system anti-wheelie nie jest najlepszy. Nawet tutaj mam problemy, kiedy zbyt szybko dodam gazu. Musimy coś z tym zrobić."

Alex Lowes:

"   Dzisiaj było ciężko. Ale tor był w innym stanie, niż podczas testów i nie czujemy się jeszcze dobrze. Musieliśmy trochę popracować, ale popołudniu było bardzo przyjemnie. Słońce i 30 stopni zawsze sprawia mi dużo frajdy. Musimy zmienić ustawienia motocykla, dzięki czemu będziemy czuć się lepiej w środku zakrętu. Muszę również dostosować mój styl jazdy."


Źródło: speedweek.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz