piątek, 9 czerwca 2017

Wywiad z Danny Kentem

Jak trudna i stresująca jest dla kierowcy zmiana zespołu i motocykla w każdy weekend?

"   To jeden z najdziwniejszych sezonów w mojej karierze. Oglądając mnie w telewizji widzisz wyniki, ale ciężko ci zrozumieć, co dzieje się za kulisami. Wolałem przestać się męczyć, bo nie czułem się szczęśliwy w zespole Kiefer, było kilka problemów i czułem, że są nie do rozwiązania. Nie byłem w stanie czerpać radości z wyścigów i tym samym dawać z siebie 100%. Postanowiłem więc opuścić zespół i znaleźć nową opcję."

Twój sezon jest zagrożony...

"   Niektóre rzeczy ciągle się powtarzały. Na niektóre błędy nie miałem wpływu. Straciłem zaufanie. Moja pewność siebie, jest ważna po to, aby być w stanie coś zmienić. Od zdobycia mistrzostwa w sezonie 2015 z Leopardem miałem zjazd. Moje zaufanie było coraz mniejsze. W 2016 r. to w zasadzie był taki sam zespół, ale dla nich była to nowa przygoda, żeby zmierzyć się z Moto2. To był sezon nauki. W tym roku to też był ten sam zespół, ta sama firma, ten sam menedżer zespołu. Miałem nowych mechaników, ale główną różnicą byli nowi sponsorzy."

Czy zdajesz sobie sprawę, że twój wybór może mocno przeszkodzić w twojej karierze?

"   Nie byłem szczęśliwy, wyścigi nie podobały mi się i lepiej było zakończyć to i wprowadzić zmiany, które znów mnie zmotywują."

Jak się teraz czujesz?

"   Teraz jestem szczęśliwy dzięki mojemu zespołowi, myślę że to dobry zespół, w którym mogę pokazać swój potencjał."

Czy pozostaniesz w zespole Interwetten w długoterminowej perspektywie?

"   Myślę, że będzie zależało to od wyników, czy dostanę jeszcze jakąś okazję w kolejnych wyścigach."

Jaki masz teraz cel?

"   Mam zamiar znaleźć pełen etat w Moto2, ponieważ wiem, że mogę być szybki. Potrzebuje tylko odpowiednich ludzi wokół mnie. Cieszę się, że mam możliwość współpracy z zespołem Interwetten. Mają duże doświadczenie i pracują na 110% nad każdym szczegółem."

Powrót do Moto3 byłby opcją?

"   To nie jest mój priorytet, ponieważ spędziłem kilka sezonów w klasie Moto3 i zdobyłem mistrzostwo w 2015 r. Teraz chcę pokazać, że mogę być równie szybki w Moto2. Oczywiście rozważę dobrą opcję w Moto3, ale Moto2 jest priorytetem."


Źródło: bikesportnews.com  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz