środa, 21 czerwca 2017

MotoGP: Ducati przed TT Assen

Andrea Dovizioso:

"   Po dwóch zwycięstwach z rzędu we Włoszech i Katalonii, wydaje mi się, że to sen. Choć jestem na drugim miejscu w klasyfikacji generalnej, nie myślę o mistrzostwie, ponieważ jest jeszcze wiele wyścigów, które musimy przejechać, a my musimy nadal pracować nad tym, żeby poprawić niektóre aspekty naszego motocykla. To prawda, że zdominowaliśmy dwa ostatnie wyścigi, a Desmosedici radziło sobie bardzo dobrze. Jestem spokojny i chcę przywieźć z Assen jak najlepszy wynik."

Jorge Lorenzo:

"   Wyścig w Montmelo po raz kolejny pokazał, że Ducati może wygrywać i jestem naprawdę zadowolony z Dovizioso i całego zespołu. W Assen zaczynamy od nowa, ale jestem pewien, że dostosujemy się do tego obiektu. Wielokrotnie miałem tutaj świetne wyścigi, a także niezapomniany weekend w 2013 r., który był dla mnie szczególny. Najważniejszą rzeczą jest wykonanie pracy takiej, jak w ostatnich wyścigach i poprawienie się, tak jak podczas każdego weekendu."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz