czwartek, 20 lipca 2017

Moto3: Dzikie karty na GP Wielkiej Brytanii

   Zespół Team City Lifting KTM wystartuje z dziką kartą, podczas Grand Prix Wielkiej Brytanii na torze Silverstone. Jake Archer i Tom Booth Amos, zawodnicy tego zespołu, zajmują pierwsze i drugie miejsce w klasyfikacji brytyjskich mistrzostw Motostar, dzięki czemu otrzymali szansę na sprawdzenie swoich umiejętności wśród zawodników klasy Moto3. Obaj zawodnicy tego zespołu jak do tej pory, w tym sezonie wygrali osiem z dziewięciu wyścigów. 

Tom Booth Amos:

"   Odkąd byłem dzieckiem, marzyłem żeby konkurować w MotoGP, a teraz moje marzenie się spełni. Nie mogę się już doczekać, żeby zobaczyć walkę z najlepszymi zawodnikami w Moto3. Nie spodziewam się cudów, mam pojęcie, w którym miejscu mogę się znaleźć."

Jake Archer:

"   Naprawdę nie mogę doczekać się tej imprezy, nie mogę uwierzyć, że dostaję taką okazję, to będzie dla mnie ogromna porcja nauki, ale jestem na nią przygotowany. Nigdy nie będę w stanie odwdzięczyć się firmie City Lifting i zespołowi za to, co zrobili, żeby to załatwić."


Źródło: motorcyclenews.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz