środa, 5 lipca 2017

MotoGP: Loris Baz przeszedł operację ramienia

   Loris Baz wykorzystuje przerwę wakacyjną na rozwiązanie problemów z pompującym ramieniem. W tym celu przeszedł operację w szpitalu, w miejscowości Aix-en-Provence. 

Loris Baz:

"   Nigdy nie miałem problemów z ramionami, ale w tym sezonie motocykl jest dla mnie cięższy fizycznie niż zwykle, nie sądzę, że kiedykolwiek podczas mojej kariery było tak ciężko. Problemy zaczęły się w Katarze, kiedy pod koniec wyścigu nie byłem w stanie walczyć z Lorenzo. W Argentynie problemy były mniejsze, ale w Jerez, Le Mans i Mugello problemy były bardzo duże. Na początku myśleliśmy, że to problemy ze ścięgnami, jednak okazało się, że jest to syndrom pompującego przedramienia. Wszyscy lekarze, z którymi rozmawiałem, przyznali że zabieg jest konieczny. Randy de Puniet polecił mi dr Dofoura. Teraz będę odpoczywać przez tydzień, zanim rozpocznę treningi na siłowni i rowerze, aby być w 100% przygotowanym do rundy w Brnie."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz