wtorek, 25 lipca 2017

WSBK: Wywiad z Davide Giugliano

Davide, ta wiadomość jest jak grom z jasnego nieba...

"   Jak wiesz, to tylko testy. W ubiegłym tygodniu Honda zapytała mnie, czy jestem zainteresowany, aby udać się z nimi na tor Lausitzring i nie zawahałem się powiedzieć tak. Natychmiast zrozumieliśmy się bardzo dobrze."

Dostaniesz wiele uwagi w Niemczech...

"   Powtarzam, dla mnie to zwykłe testy, a celem będzie odzyskanie czucia motocykla, ponieważ nie jeździłem na nich przez trzy miesiące. Jestem ciekaw, jak szybki będę na Fireblade SP2. Spróbuję dać zespołowi jak najwięcej danych."

Motocykl Fireblade SP2 wydaje się być w tarapatach. Czy jesteś tym zmartwiony?

"   Na pewno nienawidzę motocykli tego pokroju, które sprawiają problemy. Bradl jest kierowcą z dużym doświadczeniem i jest bardzo szybki na torze, pracuję bardzo ciężko, żeby być konkurencyjnym. Byłoby miło, gdyby można było zobaczyć jego walkę o czołowe pozycje."

Czy twój pierwszy dzień testów na Hondzie można porównać do pierwszego dnia w szkole?

"   Powiedziałbym, że tak, jestem ciekaw jak będę czuć się na motocyklu i będę starał się jak najszybciej go zrozumieć. To może zająć trochę czasu, brakuje mi jazdy w mistrzostwach świata i nie mogę się już doczekać jazdy po torze."

Testy na torze Lausitzring mogą być świetnym wstępem do udziału w weekendzie wyścigowym, który odbędzie się na tym torze w połowie sierpnia.

"   Gdybym tego nie powiedział, byłbym hipokrytą. Oczywiście chciałbym wrócić do Mistrzostw Świata Superbike, ale na razie biorę udział tylko w tym teście i w tej chwili nie planujemy nic więcej."

Honda poszukuje kierowcy, który przez resztę sezonu będzie jeździć u boku Stefana Bradla. Strata Haydena jest jednak bardzo bolesna.

"   Mówiąc o tym, nie myślę o mistrzostwach i wyścigach. Jedyną rzeczą, jaką chciałbym powiedzieć jest to, że Nicky pozostawił wielką pustkę w sporcie. Zrobię wszystko, aby skorzystać ze wszystkich możliwości, by pokazać się w jak najlepszy możliwy sposób."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz