wtorek, 4 lipca 2017

WSBK: Kawasaki przed rundą na Laguna Seca

Jonathan Rea:

"   Naprawdę nie mogę się doczekać weekendu na Laguna Seca, ponieważ to jeden z najbardziej ulubionych torów przeze mnie. Nasze Kawasaki Ninja ZX-10RR świetnie pracuję w tym sezonie, więc jestem przekonany, że pozostawimy po sobie dobre wrażenie już po pierwszym treningu. W zeszłym roku po raz pierwszy tutaj wygrałem, a celem na ten weekend jest podwójne zwycięstwo. Amerykańscy fani są pasjonatami WorldSBK, a atmosfera wokół padoku jest czymś, co naprawdę lubię."

Tom Sykes:

"   Tor Laguna Seca jest dość ciasny i kręty, a czasy okrążeń zawsze są bardzo podobne. Miałem tutaj dobre wyniki i pamiętam, że wygrałem swój pierwszy wyścig na tym torze. To było dziwne, bo wygrałem wtedy z zawodnikami, którzy mieli już za sobą doświadczenie z tego toru, startując w MotoGP, czy w amerykańskich mistrzostwach. Pamiętam, że byłem z tego dumny, bo było mi ciężko rywalizować na tym torze. Ostatnio zrobiliśmy postępy i chcielibyśmy iść naprzód. To musi być nasz cel w ten weekend. Amerykańscy fani są fantastyczni, lubię to środowisko. Kocham to miejsce!"


Źródło: worldsbk.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz